سوالات متداول سرفیس

اگر شما به تازگی با محصولات مایکروسافت سرفیس آشنا شده اید ، ممکن است سوالاتی ذهن شما را درگیر کرده باشد. در این مطلب ما سعی کردیم که سوالات متداول سرفیس را جمع آوری کنیم تا شما با خواندن این مطلب به جواب سوالاتتان در مورد سرفیس ها برسید.

[accordion]

[accordion-item title=”سرفیس چیست؟”]

سرفیس ها تبلت های هیبریدی ساخت شرکت مایکروسافت هستند که در سری
ها و مدل های مختلف به بازار ارایه می شوند. این دستگاه ها با کیفیت ساخت بالا ، مشخصات فنی قوی به همراه امکاناتی مانند کار با قلم و … پیشتاز بازار تبلت ها و لپ تاپ ها هستند.

[/accordion-item]
[accordion-item title=”آیا نرم افزار های کامپیوتر بر روی سرفیس نصب می شوند؟”]

سرفیس های جدید با windows 10 pro اورجینال عرضه می شوند که حرفه ای ترین و آخرین نسخه ویندوز می باشد. شما در سرفیس ها می توانید همه نرم افزار هایی که بر روی کامپیوتر نصب می شوند را نصب کنید و بدون هنگی و مشکل آن ها را اجرا کنید.

[/accordion-item]
[accordion-item title=”قدرت سخت افزاری سرفیس در چه حد است؟”]

سرفیس ها از آخرین و قدرتمند ترین مدل پردازنده و رم و … بهره می برند به علاوه این که مدل های مختلفی را برای کاربران ارایه می کنند تا بتوانند با توجه به بودجه و نیاز هایشان خریدشان را انجام دهند.

اگر کار شما مدیریتی است ، پیشنهاد ما به شما سری پرو هست ، اگر می خواهید کار های بسیار سنگین مهندسی ، رندرینگ و … انجام بدهید سری بوک برای شما مناسب است.

[/accordion-item]
[accordion-item title=”چرا قیمت سرفیس بالاست؟”]

هر دستگاهی با توجه به مشخصات فنی ، کیفیت ساخت ، پشتیبانی و آپدیت ارایه شده و … قیمت گذاری می شود که خوشبختانه سرفیس ها همه این موارد را داراست. شما با خرید سرفیس تا سال ها دغدغه تعویض ، تعمیر و … را نخواهید داشت.

[/accordion-item]
[accordion-item title=”سرفیس مناسب چه افرادی است؟”]

به لطف مدل ها و سری ها مختلف سرفیس ، مخاطبان سرفیس طیف گسترده ای را در بر می گیرد.اگر شما برنامه نویس ، گرافیست ، مهندس ، ویدیو ادیتور ، مدیر ، دانشجو و … هستید ، سرفیس گزینه ای متناسب با نیاز ها شما را دارد.

[/accordion-item]
[accordion-item title=”تشخیص اصالت کالای سرفیس”]

برای تشخیص اصالت سرفیس شما می توانید وارد لینک https://mybusinessservice.surface.com/en-US/CheckWarranty/CheckWarranty شوید و شماره سریال (SN) را وارد کنید تا مدل دستگاه تان را چک کنید.

[/accordion-item]
[accordion-item title=”سرفیس چند مدل دارد؟”]

انواع سرفیس به مورد های زیر تقیسم می شود :

تبلت ها : surface go , surface pro , surface pro x

نوت بوک ها : surface laptop , surface laptop go , surface book

All in one ها : surface studio

[/accordion-item]
[accordion-item title=”مشخصات بارز سری پرو چیست؟”]

سری پرو تبلت هایی هستند که تبدیل به نوت بوک می شوند. از مشخصات بارز می توان به وزن کم ، داشتن face id ، امکان کار با قلم ، داشتن ویندوز اورجینال اشاره کرد.

[/accordion-item]
[accordion-item title=”مشخصات بارز سری گو چیست؟”]

از مشخصات این سری از سرفیس ها می توان به وزن کم ، کوچک بودن ابعاد دستگاه اشاره کرد و برخی از مدل های این سری دارای اسلات سیم کارت هستند.

[/accordion-item]
[accordion-item title=”مشخصات بارز سری سرفیس بوک چیست؟”]

سرفیس بوک ها نوت بوکی هستند که قابلیت تبدیل به تبلت را دارند. از مزایای این سری از سرفیس ها می توان به داشتن کارت گرافیک مجزا و بسیار قدرتمند اشاره کرد که این سری دستگاه ها را قادر به انجام کار های بسیار سنگین مهندسی و رندرینگ و گرافیکی و … می سازد. همچنین این دستگاه دارای دو عدد باتری ، یکی داخل دستگاه و دیگری داخل کیبورد است که قابلیت نگه داری شارژ تا 17 ساعت را برای شما فراهم می سازد.

[/accordion-item]
[accordion-item title=”چند مدل گارانتی برای سرفیس ها در یاسین رایان وجود دارد؟”]

شرکت یاسین رایان برای شما مشتریان گرامی 3 نوع گارانتی در نظر گرفته است : گارانتی بین المللی ، گارانتی تکمیلی سبز و گارانتی تکمیلی طلایی

[/accordion-item]
[accordion-item title=”آیا سرفیس ها با قلم عرضه می شوند؟”]

نه خیر! مایکروسافت از سال 2017 میلادی سرفیس ها را بدون قلم عرضه می کند و شما اگر نیازی به قلم داشتید باید جداگانه آن را تهیه کنید.

[/accordion-item]
[accordion-item title=”جدید ترین مدل های سرفیس کدام اند؟”]

جدید ترین سرفیس ها عبارتند از سرفیس پرو ۸ ، سرفیس لپ تاپ استودیو و سرفیس گو ۳

خرید و قیمت انواع مدل های سرفیس پرو ۸ / خرید و قیمت انواع مدل های سرفیس لپ تاپ استودیو / خرید و قیمت انواع مدل های سرفیس گو ۳

[/accordion-item]
[accordion-item title=”آیا لازم است که قلم سرفیس را بخرم؟”]

بهترین جواب برای این سوال بله است. اگر شما کسی هستید که با نوت برداری ، طراحی و … سر و کار دارید ، قلم سرفیس یکی از نیاز های اساسی شماست.

[/accordion-item]
[accordion-item title=”مشخصات بارز سری سرفیس لپ تاپ چیست؟”]

سری لپ تاپ سرفیس ها جزو سبک ترین نوت بوک های مایکروسافت هستند که کیبورد از صفحه نمایش جدا نمی شود. صفحه نمایش این سری سرفیس ها دارای قابلیت لمسی دارند. همچنین این سری از face id و همینطور قلم هم پشتیبانی می کنند.

[/accordion-item]

[/accordion]